DRW Studio

Powrót
kaseton podświetlany Lotto

Reklama outdoorowa – rodzaje, wady i zalety. Czy warto inwestować w taką formę promocji firmy?

Reklama outdoorowa 

Bez względu na to, czy w twojej firmie pracują osoby odpowiedzialne za marketing, czy jako właściciel sam starasz się ogarnąć tematy związane z promocją marki, będziesz musiał zmierzyć się z wątpliwościami, czy w dobie Internetu warto inwestować w reklamę outdoorową. W niniejszym artykule omówimy zalety i wady reklamy umieszczanej w przestrzeni miejskiej, a także przedstawimy, jakie jej rodzaje oferuje nasza agencja DRW Studio.

Outdoor reklama zewnętrzna – na czym polega?

Outdoor reklama zewnętrzna to forma reklamy, która wykorzystuje nośniki przekazu takie jak billboardy, banery, tablice, plakaty i wiele innych. Reklama zewnętrzna odbywa się w przestrzeni publicznej, a przedmioty reklamowe są zazwyczaj zlokalizowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takich jak centra handlowe, stacje benzynowe, szkoły i inne miejsca publiczne. Celem tej formy reklamy jest promowanie produktu, marki lub usługi w najbardziej efektywny i widoczny sposób. Aby skutecznie wykorzystać outdoorową reklamę zewnętrzną, należy wybrać odpowiednie miejsce, aby przyciągnąć jak największą liczbę odbiorców.

Reklama zewnętrzna – wady i zalety.

Ślepota banerowa to zjawisko, które dotyka prawie każdego z nas i nic w tym dziwnego, bo ilość obrazów, haseł i informacji, jakie nasz mózg musi przyswoić praktycznie na każdym kroku, bywa męcząca. Mimowolne ignorowanie przekazów, które znajdują się w internecie oraz w przestrzeni publicznej to wyzwanie dla osób, które projektują treści marketingowe oraz zajmują się reklamą typu outdoor.

Niewątpliwą zaletą tego typu reklam jest pomoc w zlokalizowaniu punktu sprzedaży czy usług, a także możliwość zdobycia informacji o tym, czym dana firma się zajmuje oraz kiedy jest otwarta. Należy pamiętać, że nie wszyscy poruszają się po internecie i właśnie takie osoby dużo zyskują na reklamie outdoorowej. Konsumenci, którzy pozyskują informację przez internet, również skorzystają na reklamie w przestrzeni publicznej, szczególnie gdy będzie ona chwytliwa i zachęcająca do dalszego wyszukiwania treści o kampanii czy marce.

Rodzaje reklamy outdoorowej, które zamówisz w DRW Studio w Krakowie

Nasza agencja od wielu lat wspiera firmy, które wiedzą, jak ważna jest identyfikacja wizualna marki, tworząc dla nich nowoczesne i ciekawe nośniki reklamy outdoorowej. Naszym kluczowym produktem są kasetony jednostronne wykonane z aluminium lub z Dibondu.

DRW Studio to firma, która oferuje kompleksowe usługi związane z reklamą outdoor w Krakowie, począwszy od projektu, przez produkcję, aż po montaż nośników reklamowych. Nasza firma zapewnia wysoką jakość wykonania nośników, co pozwala na skuteczne przyciąganie uwagi klientów i zwiększenie zainteresowania ofertą reklamodawcy.

Podświetlenie reklamy typu outdoor to dodatkowa wartość, która wyróżni ją na tle konkurencji, a także sprawi, że będzie dużo bardziej czytelna. Oświetlenie LED to nowoczesna i energooszczędna technologia, z której korzysta nasza agencja, nie tylko do tworzenia jednostronnych szyldów reklamowych, ale także kasetonów dwustronnych, przytwierdzonych prostopadle do elewacji przy wejściu do lokalu. Ten rodzaj reklamy zewnętrznej świetnie sprawdzi się w przypadku restauracji czy lokali usługowych, którym zależy, aby ich goście nie tracili czasu na szukanie wejścia. Dwustronne kasetony reklamowe sprawią, że przechodnie dostrzegą twój lokal bez względu na to, od której strony ulicy będą szli. Kasetony dwustronne znajdziecie Państwo w naszej ofercie również w dwóch wersjach jako:

kasetony dwustronne z Dibondu,

kasetony aluminiowe dwustronne.

Reklama outdoorowa zewnętrzna wcale nie musi kojarzyć się ze szpecącymi przestrzeń publiczną nośnikami. Współpraca z kreatywną agencją reklamową pomoże wskazać ci sposoby na wyróżnienie się na tle konkurencji i tworzenie nośników, które będą wartościowe i atrakcyjne dla potencjalnych klientów.