Szyld podświetlany
Wśród natłoku billboardów, szyldów i plakatów, warto szukać rozwiązań, które wyróżnią twoją firmę na tle konkurencji. Skuteczną formą reklamy zewnętrznej są kasetony podświetlane, które wykorzystują technologię ledową, aby przyciągnąć wzrok przechodniów i kierowców, którzy mijają szyld twojej firmy. Podpowiadamy, dlaczego warto postawić na podświetlaną reklamę, jakie są jej rodzaje oraz ile kosztuje tego typu baner ledowy.
Poznaj zalety reklamy świetlnej LED
Ślepota banerowa to dość nowe zjawisko, które polega na tym, że uodparniamy się na reklamy, szczególnie te internetowe, chroniąc nasz mózg przed przebodźcowaniem. Nie inaczej będziemy zachowywać się w przestrzeni miejskiej, gdzie również mamy do czynienia z dużą ilością przekazów. Zadaniem osób, które projektują reklamy outdoorowe, jest zatrzymać wzrok potencjalnych Klientów i utrwalić się w ich pamięci. Jak to zrobić? Oprócz chwytliwych haseł i tzw. eyecatcherów, czyli atrakcyjnych wizualnie treści mających wyróżnić się na tle konkurencji, dobrym pomysłem będzie reklama ledowa. Dzięki niej, logo twojej firmy oraz treści będą dużo bardziej wyraźne i widoczne w mglisty dzień czy tuż po zmroku. Dzięki temu będziesz miał szansę nie stracić zainteresowania potencjalnych klientów w tym czasie. Ledowe oświetlenie to technologia energooszczędna, dlatego nie będziesz musieć obawiać się o dodatkowe koszty, które zdecydowanie warto ponieść, aby skuteczniej przyciągnąć wzrok przechodniów.
Banery reklamowe podświetlane – jakie ich rodzaje zamówisz w DRW Studio?
● Semafor kasetonowy dwustronny
Zazwyczaj reklama ta to podświetlane logo firmy, które montowane jest prostopadle do ściany przed wejściem do lokalu. Takie umiejscowienie pozwala łatwiej zidentyfikować twoją firmę, gdyż reklama widoczna jest z obu stron ulicy, a dodatkowe oświetlenie sprawia, że przechodnie dostrzegą ją z daleka. Tego typu szyld podświetlany nasza firma wykonuje na specjalne zamówienia z wytrzymałych i solidnych materiałów takich aluminium (poznaj specyfikację produktu – kasetonów aluminiowych dwustronnych), gdzie podświetlane są zazwyczaj boki plexi.
Kasetony LED w DRW Studio mogą być również wykonane z Dibondu (więcej o produkcie – kaseton dwustronny Dibond), czyli surowca, na który składa się oryginalna płyta z aluminium oraz materiały kompozytowe. Decydując się na ten rodzaj kasetonu ledowego, podświetlony zostanie frezowany projekt.
Oba materiały zapewniają pełne bezpieczeństwo związane z przymocowaniem, jak i odpornością na czynniki zewnętrzne takie jak mróz czy promieniowanie UV.
● Baner reklamowy podświetlany – jednostronny.
Reklama podświetlana na budynku – nad lub obok wejścia to duże ułatwienie dla klientów, którzy szukają twojej firmy lub chcą dowiedzieć się jakie usługi świadczysz. Szyld reklamowy zewnętrzny podświetlany to również element identyfikacji twojej firmy, czyli treści, kolorów, haseł, które współgrają z wizerunkiem twojej marki oraz tym, co chcesz powiedzieć o sobie swoim klientom i osobom, które jeszcze nimi nie są.
Nowoczesną i ciekawą formą reklamy outdoorowej jest świecące logo, które może być w kształcie koła (zobacz specyfikację tego rodzaju kasetonów okrągłych).To doskonały sposób na prezentację twojej firmy w nieco bardziej tajemniczej odsłonie, gdyż minusem tego typu kasetonu jest ograniczenie związane z miejscem na treść. Kreatywny grafik z pewnością poradzi sobie z tą formą reklamy outdoorowej.
Dużo bardziej tradycyjnym rodzajem baneru reklamowego podświetlanego jest kaseton o prostokątnym kształcie umiejscowiony zazwyczaj nad wejściem do firmy. W DRW Studio wykonywany jest on zazwyczaj z aluminium, gdzie kaseton z grafiką umieszczany jest w specjalnej ramie, a oświetlenie LED znajduje się na całości plexi.
Przykładowy produkt wraz z opisem znajdziesz tu – kasetony aluminiowe jednostronne.
Taka forma reklamy daje więcej możliwości na wyjaśnienie potencjalnym klientom, czym się zajmujesz oraz przekonanie, aby właśnie skorzystali z twoich usług.
Ile kosztuje reklama podświetlana?
Korzyści płynące z podświetlenia reklamy zewnętrznej zdecydowanie przewyższają koszty, jakie ponoszą właściciele firm, którzy decydują się na zlecenie naszej firmie kasetonów outdoorowych. Oczywiście trudno będzie nam wskazać, ile będzie kosztować cię reklama podświetlana, gdyż zależy to od wielkości kasetonu, rodzaju zastosowanego materiału, lecz możemy zapewnić cię, że koszt wykonania jednego plafonu nie powinien przekroczyć 500 zł.
Jeśli jesteś na etapie urządzania biura, sklepu czy restauracji, warto od razu zdecydować się na podświetlaną reklamę zewnętrzną, która wyróżni twój lokal na tle konkurencji, przyczyniając się do zrobienia pierwszego dobrego wrażenia na twoich klientach.